joi, 9 iunie 2011

O blonda traznet avea o papagalita, care o imita mai mereu pe stapana ei… Cand ajungea acasa de pe unde fusese, tipa se aseza in fata oglinzii si zicea “sunt frumoasa, sexi si imi place sa fac sex…” Papagalita mereu repeta dupa ea…
Toate bune pana in ajun de Craciun cand vine popa:
- Vai ce papagal frumos aveti… La care papagalita incepe: “sunt frumoasa, sexi si imi place sa fac sex…” Preotul oripilat spune:
- Vai cum se poate una ca asta…? Eu am la biserica 2 papagali care recita versuri din biblie si se roaga toata ziua… Da-ti-mi va rog papagalita mie vreo 2-3 zile si sa vedeti daca nu v-o reeduc de o sa fiti mandra de ea… Na, ce era sa zica tipa… De acord…
…Ajunge papagalita in mijlocul papagalilor preotului si incepe cum era invatata : - “Sunt frumoasa, sexi si imi place sa fac sex!” .
La care unul din papagalii preotului spune
- Vezi ba , ca nu ne-am rugat degeaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu